Domnule Silviu Brucan...

Imi aduc aminte de afishele pe care le lipeam acum 20 de ani in fiecare noapte, sute de afishe, pe totzi stalpii, luni de zile, in tot orashul. Si ce te mai mangaiam brucane, ce te mai mangaiam basescian pe la ouale nastasiene pe cate-o pagina intreaga printata pe un SCAMP...

Revolutzia romana. Decembrie 1989.
Alegerile din romania. Decembrie 2009.

DUPA 20 DE ANI, in sfarshit pot sa spun din nou, cu mana pe inima, ca am participat la REVOLUTZIE.

Dupa 20 de ani shtiu in sfarshit, repet, SHTIU, ca suntem intr-adevar in marea famile a democratziilor europene, si nu nishte abandonatzi lasatzi de izbelishte la periferia Europei sub un fascistoid scelerat.

Doamna Doinea Cornea, VA MULTZUMESC.

Domnule Corneliu Coposu, VA MULTZUMESC.

Domnule Emil Constantinescu, VA MULTZUMESC.

Majestate, VA MULZTUMESC.

Domnule Silviu Brucan... JOS PALARIA. Fix 20 de ani.

  • update 15 decembrie: postul acesta "Domule Silviu Brucan..." l-am scris imediat dupa ce m-am lamurit ca caseta "palma si copilul" a anihilat principala arma de atac a lui basescu, arma care ar fi constat dintr-un colaj intre scenele de la mineriade si scena cu geoana care "a preluat stafeta" de la iliescu. Dupa dezbaterea televizata geoana-basescu trebuie insa sa-mi torn ceva cenusha in cap si sa recunosc ca nu am crezut ca base va mai fi in stare sa faca o mutare suficient de puternica pentru a se mentzine in lupta (in esentza a fost vorba de un atac la adresa credibilitatzii lui geoana cu un element nou de natura sa capteze atentzia, atac care a tzinut acasa unii votantzi PNL care si asha ar fi votat cu geoana in scarba si a adus voturi lui basescu de la cei care ar fi stat acasa). Alegerile tocmai au fost validate, asha ca a sosit momentul sa tai cateva din randurile acetui post. Dar nu toate. Oricum ar fi, multzumirile mele raman aici.

Un comentariu:

 
Site Meter